KİŞİSEL BLOG'UMDA YER ALAN TÜM GÖRÜŞLER, HİÇBİR 3. PARTİYE DEĞİL, SADECE BANA AİTTİR.



Luba

Luba temizlikle hiiiç alakası olmayan Irlanda'da benim keşfettiğim Ukrayna'lı bir yardımcı. İş olarak temizlik yapmasına bakmayın, memleketinde evi mevi var. 45 yaşında. Almanya'daki kızı habire cepten arıyo bunu. İngilizcesi yoktan biraz fazla, ama bi guzel parasını kazanıyo. Evet, ingilizcesi gercekten cok az, ama ben onu çözdüm o da beni. Başkasına elletmediğim kendim temizlediğim şeyleri biliyo mesela, kendi girişmeden evvel soruyo "Sena, this, you washing I washing?". Ah evladım evladım, ne kadar çok deterjan almışsın deyişine hala hatırladıkça gülüyorum, "Oh my children children, this, supermarket!". Mesaj gonderirsen o okuyup anlıyo, ama eğer direk aramak istersen stres oluyo, mesela arayıp Cumartesi gelebilir misin de.. "Senaaa I very busy saturdaaay, no time, cleaning cleaning! Sunday you tell me time, I come!" Ama gelip banyomu filan ışıl ışıl yapmıştı saolsun. Domestos almıştm, o da çok tutarmış Domestos'u. Bana, her seferinde Domestosla temizledikçe zaman içinde banyoların nasıl ışıl ışıl beyazladığını anlattı. Nasıl mı anlatabildi? Şöyle. "I clean 11 house.. 11 house I clean.. every toilet, I clean Domestos, mmh not very clean, I clean 2 time, not clean, 3 time little clean, 4 time 5 time, finish, veeeeery clean! Domestos veeeery good!" Luba Türk Googlecılar arasında da sayemde baya ünlendi :)

Hiç yorum yok: