KİŞİSEL BLOG'UMDA YER ALAN TÜM GÖRÜŞLER, HİÇBİR 3. PARTİYE DEĞİL, SADECE BANA AİTTİR.



Bir Tam Dublin Arası Bikaç Dilim Istanbul

Uçaktan indiğimde karanlık çoktan çökmüş bi saatti. Yüzüme vuran sıcak havayı önce uçağın motorundan geliyo sandım. Bana yanımda ceket taşıtan "o kadar da sıcak olamaz" önyargısı işte o an dağıldı. Cidden hava sıcaktı.

Dublin'li gözüyle Istanbul farklı geldi bu sefer. Bi kere banyo muslukları Istabul'da ne kadar yüksekmiş. Ama, yanlış numarayı aradığımı sonradan anladığım bi telefon konuşmasında benim, "Hanfendi yine ben, demin de aramıştım, şimdi hemen gelsem halledebilcek miyiz?" soruma, "He, biz şindi evde yoğuz, çıkıyos biz!" diye cevap veren insanımızı özlemişim onu farkettim.

Salı'dan beri Dublin'deyim tekrar. Artık evimde Türk işi bir rafım var:

6 yorum:

Zihnimin-İmgeleri dedi ki...

merhaba sena
ben merve; irlandayı araştırırken blog rasladım gerçekten çok güzel anlatıyorsun. bende ekimin ilk haftası dublinde olucam. umarım bende senin gibi eğlenerek anlatabilirim. kendine ii bak tekrardan yazıların için çok teşekkürler bana çok yardımcı oldular; bide sana bi şey sorucak nasıl kıyafetler götürmeliyim yada orası giyimde ucuzsa ordan mı almalıyım ?

SENA dedi ki...

Merhaba Merve, burda havalar son gunlerde yazın olmadığı kadar güzel, cok net öngörememekle birlikte Ekim'de yine serinler diye düşünüyorum. Lahana modelini benimsemeni tavsiye ederim, inceden kalına her turden biseyler yanına al. Burda kıyafetin ucuzu da pahalısı da var. Türkiye'den çok da farklı değil bana sorarsan. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

insallah yakinda bizde geliyoruz.. guzel yazilar cidden tamamini okumadim ama sik kullanilanlara ekledim okuycam hepsini

SENA dedi ki...

Tesekkür ederim İbrahim, her zaman yorumlarini beklerim. Simdiden hosgeldiniz :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Sena,

tüm yorumlarını okudum. Dublinde bir firma ile görüşeceğim sanırım. Şu an headhunter ile görüşüyorum. Bir maaş teklifi geldi. Sanırım yıllık brüt. Dublinde tek başıma tutacağım düzgün bir apartman kirası yaklaşık ne kadardır? Ve de rahat (para hesabı yapmak zorunda kalmadan) yaşayabilmek için yıllık ne kadar brütün altında bir teklifi kabul etmemeliyim. 10 yılın üzerinde iş tecrübem var ve marketingciyim. Çok mu soru sordum. Blogunu görünce öyle sevindim ki, kime ne soracağımı bilemiyorum. Eğer sorularımı çok özel bulmayıp, bana biraz fikir verebilirsen çok sevinirim.

Unknown dedi ki...

Selam
Hikaye ilginç. Türkiyede parayı almak için başka bir kente gönderirler, oradan ödenecek ücret tahhuk ettirilir, ödeme günü gel derler. Ödeme günü verilen çekle başka bir kentten para çekilir. ayrıca;
Cumhuriyet savcılığından temiz kağıdı,
İkametgah ilmuhaberi
Nüfus ilmuhaberi noter tasdikli
Askerlik ilişki belgesi
Sağlık raporu
gibi belgeler de istenebilir.