KİŞİSEL BLOG'UMDA YER ALAN TÜM GÖRÜŞLER, HİÇBİR 3. PARTİYE DEĞİL, SADECE BANA AİTTİR.



Dublin Kasabı

Demin postaneye gittim, evime bölgedeki en yakın postane evime bölgedeki en uzak marketin içinde. Postamı verdim, postaneden - pardon marketten çıktım, eve dönerken camında "Ağzınızda Dağılacak En Kaliteli Et" yazılı bi kasap vardı. İştahlandım girip bari eve biraz tavuk göğsü, kuşbaşı bişeyler filan aliyim dedim. Aynı kulak memesinde iki halka küpesi olan genç adam "Size nasıl yardımcı olabilirim?" dedi. "Kuşbaşı tavuk göğsü istiyorum" dedim. "6 tanesi 7 euro promosyonumuz var, 6 tane yapim mi?" dedi. "OK" dedim. Aldı göğüsleri büfeden, metal tezgahın ustune attı, "Bu kadar yetiyo mu?" dedi, o arada bikac göğsü de metal tartı tabagının üzerine koydu indirdi filan (oynadı baya yani). "Yetiyoo evet evet" dedim (evet evet=hızlıca dedim ki daha fazla oynamadan biran evvel kasap kağıdı bulup onun üstüne koysun). Elleri eldivensizdi. Avucladı göğüsleri arkadaki masaya götürdü. Masada duran kırmızı etleri bi kenara ittirdi, kalıntılarının arasına benimkileri koydu, 2 saniyede göğüslerin hiçbişeyini temizlemeden kuşbaşı yaptı. Onları yine aynı elleriyle torbalara koydu. sonra da büyük bi torbaya. Ve bana verdi. "Kasaya gidip kasiyere 7 euro ödicem şimdi.." diye düşünürken "7 euro lütfen" diyerek aynı ellerini bana uzattı. 10 euro verdim. 3 euro para üstünü demirlik olarak avcuma bırakırken yapışkan tavuklu parmakları elime çarptı. O ise o sırada bi sonraki müşteriye "Size nasıl yardımcı olabilirim?" diyodu. Kasanın çekmecesini geri ittikten sonra, ve aynı ellerle.

Bi de kokoreçimize temiz değil derler..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

O tavuklari -etleri neyse:)- yemedin di mi?

Murat

Unknown dedi ki...

merhaba biraz ilgisiz bir yorum olcak ama sizden yardım isteyeecktim dublinde ıt stajı yapmak istiyorum.Türk yazılımcı tanıdıgınız varsa baran.ipek@gmail.com adresmi verirseniz çook sevinirim.Teşekkürler

.gökhan dedi ki...

Blogunuzu 1 haftadır zevkle okuyorum. Yabancı bir ülkede yaşamak farklı bir duygu olsa gerek. Benim gibi İrlanda hayranı biri için tüm yazdıklarınız ilgi çekici.. Konuyla ilgili size uzun bir mail attım. Vaktiniz olursa..

b'locked dedi ki...

Hani bir filmden çıkarsınd a onun etkisiyle aklına gelmedik abuk birşey yapabilirsin ya kendini aşarcasına
bunun öyle bir hal olduğunu düşünip ona göre okursan
seninle Dublin hakkında yazışma imkanımın olup olmadığını öğrenebilir miyim
yıllardır memleketimin yeşiline benzerliğiyle hayalimdir orası
tasarımla ilgili bir yaz okulu düşünüyorum da
odaklanmam için kendimi orada hissedebilmem lazım önce