KİŞİSEL BLOG'UMDA YER ALAN TÜM GÖRÜŞLER, HİÇBİR 3. PARTİYE DEĞİL, SADECE BANA AİTTİR.



Mış mıdır?

İrlandalı şeker taksi şöförlerinden yine bir tanesi çok tipik olarak nereli olduğumu sordu. Çok tipik olarak 'Sence nereliyim?' diye cevap verdim. Çok tipik olarak 'İspanyol?' diye sordu. Çok tipik olarak 'Hayır, Türk'üm' diye cevap verdim. Hiç tipik olmayarak 'Aaa nası buldun burayı?' diye sordu. Çünkü tipik olarak 'Aaa burda çok Türk var mı?' diye sorarlar.
Apartmanımın önüne geldiğimizde 'Burası' dedim ve inerken bana söylediği cümle ile beni ilk defa bir taksi şöförünün turist sanmış olduğunu farkettim. Beni 'Umarım burda güzel bir tatil geçirirsin' diyerek taksiden uğurladı.
Beni, şifremi girip apartman kapısını açarken görünce acaba şaşırmış mıdır.

2 yorum:

Arthur Dickinson dedi ki...

Sena Hanım gerçekten çok güzel hikayeler blogunuzun takipçisiyim... İrlandalılar gerçekten çok ilgiç bir o kadar neşeli insanlar... Bana da İrlanda aşkını bir İrlandalı verdi... Hala da görüşüyoruz o beni ziyarete geldi sıra bende... :) Çok sabırsızlanıyorum İrlanda'yı görmek için bu yaz görebilecem kısmetse... Google çalışanları olarak da başarılarınızın devamını diliyorum yalnız bu Google Talk'u geniş bir kullanıcı kitlesine yayabilirseniz güzel olur... Dileklerimi de iletmiş oldum... :)
İş yaşamınızda ve hayatınızda başarılar...

Adsız dedi ki...

blogunuzu keşfetmek benim için büyük bir mutluluk. irlandada yaşayan bir türk ün irlanda hakkındaki yorumlarını okumak çok eğlenceli gerçekten. iyi günler (: