KİŞİSEL BLOG'UMDA YER ALAN TÜM GÖRÜŞLER, HİÇBİR 3. PARTİYE DEĞİL, SADECE BANA AİTTİR.



Dublin Luas İade Biletimle Gelen Çek

Bi gün Luas'a binmek için bilet almak için bozuğum olmadığı için 1,25 euroluk ödeme için bilet makinasına 5 euro vermiştim. Bilet makinası da çat diye bana "Üzgünüz bozuğumuz kalmadı, alın size 3,75 euroluk iade bileti" demişti. Elimdeki iade biletiyle şaşkın şaşkın Luas'a binmiştim.

O gün eve gelince du bakim bi internetten araştıriyim dedim. O biletle meğer şehrin öbür ucundaki son duraktaki müdürlüğe hafta içi 9-5 arası gidersek paramızı geri alabiliyomuşuz. Ya da ücretsiz bi posta adresine ismimiz ve adresimizle postalarsak para üstünü bize geri postalıyolarmış. Bi durdum düşündüm. Postayı beklemektense acaba bi öğlen atlasam taksiye bi koşu 3,75 euromu alıp gelsem mi diye. Durup biraz daha düşündüm. İçimden bi ses, postayı dene dedi. Bi kağıda ismimi ve adresimi yazdım, iade biletini de zımbalayıp böyle şaşkın şaşkın bi zarfa koydum. Arkasına Luas Müdürlüğünün adresini yazdım ertesi sabah da postaya verdim. Çil çil paraları beklemeye koyuldum. Meğer sonra unutmuşum.

Posta kutumda geçen gün elle adresimin yazılmış olduğu bi zarf vardı. Zarfı açınca içinden bu çıktı:



Evet! Hayatımda ilk defa bir çek aldım! 3,75 euroluk! Dublin hızlı tren müdürlüğünden!

Çok tatlılar ya, herşey postayla gidiyo geliyo.

4 yorum:

emosh dedi ki...

ben de zamanında google irlanda'da çalışmak için başvurmuştum hatta telefonla mülakat bile yapmıştım irlanda'daki danışmanla..ama bi ses çıkmadı sora:(

ahmetyuva dedi ki...

şuan benim hayalimde yaşıyosun dublinde ve googleda çalışıoyosun inanılır gibi değil.Sana sormak istediim bazı şeyler war nasıl irtibat kurabilirim yardımcı olurmusun?lütfen..

ahmetyuva dedi ki...

şuan benim hayalimde yaşıyosun dublinde ve googleda çalışıoyosun inanılır gibi değil.Sana sormak istediim bazı şeyler war nasıl irtibat kurabilirim yardımcı olurmusun?lütfen..

Kadir dedi ki...

Türkiye'de böyle olsun.